סוגים שונים של טיפולי השתלת שיער בטורקיה

הכירו סוגים שונים של טיפולי השתלת שיער בטורקיה

נשירת שיער ובטחון עצמי
נשירת שיער ובטחון עצמי

השתלת שיער בטורקיה כיום שונה מהותית ממה שהיא הייתה בעבר. השוני הזה הוא תולדה של התפתחות טכנולוגית וגילוי מכונן שניתן להוציא שורשי שיער (זקיקים) מבלי ליישם ניתוח מלא. נשאלת השאלה, אם כן, מהם טיפולי השתלת שיער בטורקיה בעידן המודרני? בדיוק לשם כך, מומלץ לקרוא מאמר מידע זה.

הכלי המרכזי – המקדד

בגדול, ההתקדמות שחלה בטיפול השתלת שיער בטורקיה היא שהמקדד מחליף את כלי הניתוח. באמצעותו, ניתן גם לחשוף את הזקיקים, גם לשלוף אותם וגם להשתיל אותם באזורים החסרים. הבחירה של המועמד שנמצא לפני השתלת שיער בטורקיה היא בין מקדד מתכתי, שכלול בחבילת ההשתלה, לבין מקדד מאבן ספיר, שעולה עוד כ- 80 אירו. מקדד זה נחשב יותר דק ולכן גודל החורים שייווצרו עבור הזקיקים יהיה קטן ויאפשר את כינונם בצפיפות יתר. סוגי הטיפולים ייקבעו על ידי צוות המרפאה. חוות דעת תישלח למלווה הישראלי, שיעדכן אתכם בסוג הטיפול הייעודי.

אפשרות מס' 1 – הטיפול המכני

הטיפול המכני נקרא בשפה המקצועית FUE, ובאריכות, Follicular Unit Extraction (קיבוץ יחידת זקיקים). הטיפול נעשה באמצעות כלים מכניים בלבד: תספורת גלח, זריקות הרדמה (כ- 50 בראש וכ- 15 בצוואר עבור סדר גודל של 4,500-5,000 זקיקים), חירור המוקדים מהם יישלפו הזקיקים, שליפה באמצעות מקדד, חירור האזורים הקרחים והכנסת הזקיקים אליהם אחד לאחד. עלות ממוצעת, 2,400 אירו. השתלת שיער בטורקיה מסוג זה מיועדת עבור מחוסרי שיער קשים (מפרצים גדולים וקרחות אחוריות).

אפשרות מס' 2 – הטיפול הטכנולוגי

הטיפול הטכנולוגי נקרא DHI ובאריכות, Direct Hair Implementation, יישום שיער ישיר. הוא מתחיל כמו זה המכני, עם זריקות הרדמה ואיסוף הזקיקים באמצעות המקדד. ואולם, הפלא מתחיל בשלב ההשתלה. במהלכו, מכניסים את הזקיקים שנאספו לתוך מכשיר טעינה מיוחד, כאשר לחיצה ראשונה עליו בוצעת חור באזור הקירח, ולחיצה שנייה מטמיעה שם זקיק. פעולה זו כמובן מוכפלת באלפי זקיקים. טיפול השתלת שיער בטורקיה בדרך זו נחשב יקר יותר מקודמו ומתומחר ב- 2,600 אירו בממוצע. קהל היעד הוא אנשים עם שיער כמעט מושלם, ללא קרחות אחוריות ועם מפרצים קטנים. המטרה של טיפול זה היא להקטין את קו המצח באמצעות עיבוי החלק הקדמי בשיער. הסימפטומים לבעלי שיער שנראה שלם: הקו הקדמי כבר לא נראה עגול אלא מתחילים להיווצר בו קצוות חדים ומפוצלים.

יישום הטיפולים בפועל

המטופל יכול לבחור האם ברצותו לעבור השתלת שיער עם סדציה או בלעדיה. המשמעות של טיפולי השתלת שיער בטורקיה עם סדציה: קבלת זריקת טשטוש שתבטל את כל הכאבים, מהעירוי הוורידי עד לזריקות ההרדמה. המשמעות המנהלתית: אסור לאכול עד גמר הטיפול. מי שלא בחר לעשות סדציה יחוש את העירוי ואת 5-6 זריקות ההרדמה הראשונות בעוצמה מופחתת מזריקה לזריקה. מטופל כזה יכול וחשוב שיאכל לפני שהוא נכנס לטיפול. הטיפולים יתבצעו בפרק זמן של כחמש שעות. ניתן ומומלץ לבקש הפסקת צוהריים במהלכן.