מידע נדרש אודות השתלות שיער בטורקיה

מידע נדרש אודות השתלות שיער בטורקיה

אם אתם מתכננים רישום לטיפולי השתלות שיער בטורקיה – הגעתם למקום הנכון! במאמר זה נספק לכם את כל המידע המבוקש בנושא זה. מתי מדובר על השתלה בודדת ומתי אכן הפתרון יהיה השתלות מרובות? השתלת בודדת נדרשת כאשר רמת ההתקרחות של המועמד אינה חמורה אך ניתן לראות נסיגה של קו הצמיחה: קרחת אחורית קטנה ומפרצים בקנה מידה צנוע. לעתים, מדובר פשוט על נסיגה של קו המצח בלבד. במקרים חמורים יותר כמו התקרחות ממשית או דלילות חמורה, ייתכן ויהיה צורך במספר השתלות שייעשו במרווחים של שנה לכל הפחות.

השתלות שיער בטורקיה – אצל מי לעשות?

כיום, תחום ההשתלות מאד מגוון. המשמעות היא שישנם פערי ביצוע במרפאות השונות. קבוצות פייסבוק ואינסטגרם העוסקות בהשתלות נראות ממש בכל מקום והדבר האחרון שאתם רוצים הוא שמשתמשים אחרים "ידאגו" שההשתלה שלכם לא הצליחה בגלל מראה כושל של האזור המטופל. ברוב המקרים הם יצדקו והתוצאות יהיו דלילות מאד. על מנת להימנע מזה יש רק פתרון אחד: בחירה קפדנית מאד של מרפאת השתלות שיער בטורקיה אליה תירשמו. המרפאה שלנו היא מהראשונות בתחום, וכבר בימיה הראשונים זיכתה את מטופליה בהשתלות מדויקות אשר הניבו תוצאות איכות: צמיחה מהירה ויציבה לאורך זמן. זו צריכה להיות הבחירה היחידה שלכם!

כיצד נערכים לטיפולי השתלות שיער בטורקיה?

השלב הראשון הוא יצירת קשר עם מתווך ישראלי המתמחה בהשתלות ומייצג את המרפאה. בשלב השני תצטרכו לשלוח לו תמונות של הראש שלכם מזוויות שונות בהדרכתו. את ההדרכה ניתן לקיים פרונטלית או באמצעות הטלפון שלכם. התמונות יישלחו למרפאת השתלות שיער בטורקיה לאבחון. במהרה, תסופק לכם חוות דעת ראשונית עם המלצה לטיפול אשר עשוי יהיה להביא לצמיחה מחודשת. בשלב השלישי יוצע לכם להוסיף לחבילת התשלום שלכם כרטיס טיסה, אך חשוב לברר היטב מהם הפרטים. ההמלצות שלנו הן שהכרטיס לטורקיה יהיה ללא מזוודה על מנת שתוכלו להגיע מהר לנהגי המרפאה. לעומת זאת, על כרטיס החזרה כן לכלול שליחת מזוודה על מנת שניתן יהיה להטיס את תרופות השיקום בבטחה, בהתאם להנחיות התעופה הבינלאומיות. אנו ממליצים לקחת אתכם מטריה שתשמש אתכם להגנה מפני השמש בטורקיה לאחר ההשתלה. על כך, נפרט בפרק הבא.

מהי החוויה בטורקיה? סדר היום? התנהלות לאחר הטיפול?

בטורקיה ימתינו לכם צוותי נהגי המרפאה ויסיעו אתכם אליה. לאחר אבחון קצר, תזומנו לפגישה עם מנהל המרפאה, שהינו רופא עור טריקולוגי לצורך תכנון ראשוני של ההשתלה. לאחר מכן ההשתלה תתבצע בהרדמה מקומית. משך ההשתלה הנו 4-8 שעות. לאחר הטיפול תזכו לפגישה נוספת עם מנהל המרפאה והמתווך הישראלי ותקבלו את תעודת המושתל שלכם, בה מצוינים כתב האחריות וכמות הזקיקים שהוטמעה. אתם תקבלו תרופות שיקום לאחר השתלות שיער בטורקיה אותן יש לקחת על פי מקבץ הוראות מוגדר. יציאה לשמש תיעשה עם מטרייה בלבד. חשיפה אליה בלעדיה תפגע בהשתלה. לאחר שבועיים ניתן לחבוש כובע בתור אמצעי הגנה מפניה.