טיפולי השתלות שיער בעידן המודרני

טיפולי השתלות שיער בעידן המודרני – הכירו את האפשרויות

השתלת שיער לביטחון עצמי
השתלת שיער לביטחון עצמי

השתלות שיער: נכון שהביטוי נשמע מפחיד קצת? מרמז על כאב בעוצמה של השתקמות מעקירת שן, לפחות? אז זהו, שלא עוד. שימו לב לשינוי הטרמינולוגיה.

בעבר, כאשר רופא היה חותם על טיפול כזה הוא היה מציין שהפציינט עבר ניתוח השתלת שיער, ואילו כיום כבר לא משתמשים בביטוי הזה, אלא בביטוי "טיפול".

זה לא נאמר באופן שרירותי.

הפטנטים שהומצאו כיום מאפשרים לטיפול לרדת לרמה סמי-כירורגית בלבד, ללא שימוש בסכינים. במקום זאת, משתמשים בסיכות ייעודיות לפתיחת ערוצים בעור הקרקפת ובמקדד לאיסוף והשתלת הזקיקים.

הכל נעשה תחת הרדמה מקומית באמצעות כ- 50 זריקות בממוצע למטופל. הכאב יורגש רק ב- 1-2 הזריקות הראשונות וניתן לפסוח עליו באמצעות הסדרת השתלות שיער עם סדציה: זריקת טשטוש חד פעמית אשר גורמת לחוסר הרגשת כאב למשך כל הסשן.

השתלת שיער באמצעות עבודה ידנית

השתלת שיער זו מתאימה למושתלים עם המחסור הכי חריף.

בדרך כלל שומרים אותה למי שסובל ממפרצי ענק, מקרחת אחורית או משניהם גם יחד.

באופן מפתיע, השתלות שיער אלה הן הכי פחות יקרות. בעבור 4,700 זקיקים בממוצע, תשלמו בסך הכל כ- 2,400 אירו, כולל מלון, ארוחת בוקר ותרופות לאחר הטיפול.

הוא מתבצע באמצעות תספורת גלח ולאחריה זריקות הרדמה, ביצוע חרירים באזור התורם במטרה לשלוף את הזקיקים, מתן זריקות הרדמה בצוואר ואיסוף הזקיקים משם בדרך דומה, פתיחת ערוצים בקרחת והשתלת הזקיקים בתוכם.

תוספת של עוד 80 אירו תקנה לכם את הזכות שישתמשו לכם במקדד ספיר, מקדד מאבן היוקרה הנודעת שקוטר החוד שלו כמחצית מהקוטר של מקדד המתכת, מה שמאפשר להטמיע יותר זקיקים בצפיפות יותר מסיבית.

השתלת שיער באמצעות מכשיר חדשני

השתלת שיער זו מתאימה למושתלים עם המחסור הכי מופחת:
או אנשים עם שיער ארוך ושופע שסובלים מנסיגה בחלק הקדמי, או אנשים שלא הגיעו למפרצי ענק אבל כן חווים הגדלה של המצח שעלולה לרמז על הבאות בתחום הנשירה.

השתלות שיער אלה נחשבות יקרות יותר מקודמותיהן. ממוצע העלות סובב סביב 2,600 אירו בעבור 4,000 זקיקים. הטיפול מתחיל כמו קודמו, באמצעות זריקות הרדמה ואיסוף הזקיקים באמצעות הבקעת ערוצים, אבל בשלב ההשתלה עצמה הדברים משתנים.

הזקיקים נטענים למכשיר מיוחד שלחיצה ראשונה עליו פותחת ערוץ באזור המיועד להשתלה ולחיצה נוספת שולפת את אחד הזקיקים ומציבה אותו בחור שנפער.

הפעולה הזו מוכפלת באלפי זקיקים עד לעטיפת כל החלק הקדמי של הקרקפת בהם.

קבלת ההחלטה לגבי סוג השתלת השיער

סוג השתלת השיער המומלץ עבורכם יאובחן על ידי צוות מרפאת השתלות שיער.

אתם תידרשו לשלוח למלווה הישראלי תמונות של קו השיער שלכם מכל זווית אפשרית, צילום קדמי, צילום אחורי, צילומי צד ומבחר צילומים בהתכופפות מזוויות שונות.

בהתאם לממצאים, תתקבל המלצה לגבי סוג ההשתלה שכדאי לכם לצרוך. הטיפול כולל לקיחת דם לצורך מתן PRP    

ראשון לחיזוק ההשתלה (בנוסף לעוד 3 PRP שיינתנו במרפאה בישראל בהמלצת המלווה הישראלי), ביצוע ההשתלה כפי שתיארנו לעיל, והענקת סל תרופות לנטילה על בסיס יומי, על פי מינון שיירשם בקובץ הוראות כתוב. לזירוז הצמיחה, מומלץ להוסיף עוד 200 אירו ולקבל גם סל ויטמינים לשימוש בבית לאחר ההשתלה.