השתלות שיער בטורקיה לצמיחה מחודשת והבטחת מראה צעיר ורענן

השתלת שיער בטורקיה הנה פרוצדורה רפואית שנועדה לעבות אזורים דלילים וקרחים. העיבוי נעשה באמצעות תרומה מאזורים שופעים בעורף העליון ובצוואר התחתון. סממן המעיד על הצלחת התהליך הוא צמיחה מלאה באזורים בהם בוצעה ההשתלה תוך אי הבחנה בדילול באזורים התורמים. תוצאה כזו אינה מובנת מאליה, ולכן חשוב לפנות למרפאה זו, שהנה חלוצה וותיקה מאד בטיפולי השתלות שיער. היא מזכה את המועמדים המתאימים להשתלה בתוצאות הטובות ביותר שניתן להשיג בטורקיה. הדבר בא לידי ביטוי בצמיחה מושלמת באזורים שהיו קרחים ובהשגת מראה מושלם לקו השיער בכללותו. כיצד התהליך בא לידי ביטוי מבחינתכם? בואו ללמוד ולהכיר אותו מקרוב.

הכל מתחיל באבחון ראשוני בישראל אצל נציג השתלות שיער

הפגישה עם הנציג יכולה להיערך באופן פרונטלי או באמצעות הטלפון. במהלכה הוא יבקש לשלוח מספר תמונות לאבחון לפני שייקבע עבורכם טיפול השתלת שיער בטורקיה שצפוי להתאים למצבכם. התמונות כוללות זוויות צילום שונות המשקפות את מראה קו צמיחת השיער והקרקפת בכללותה. חשוב לציין כי לא כל דלילות בשיער מצריכה בהכרח השתלת שיער ומומלץ להיבדק אצל טריקולוג מוסמך בטרם תיגשו לתהליך. השתלת שיער נדרשת אם בבדיקה הטריקולוגית השתקף מחסור בזקיקים, ולא מצב שנדרש להם טיפולי פלסמה.

התכוננות למסע לטורקיה על הצד הטוב ביותר

כרטיס טיסה הלוך – מומלץ לרכוש כרטיס ללא מזוודה על מנת להגיע כמה שיותר מהר לצוות קבלת הפנים של המרפאה, לבדוק שאתם מופיעים ברשימת המטופלים ולהתחיל את התהליך.

כרטיס טיסה חזור – מומלץ לשדרג אותו כבר ברכישה בישראל לכזה שמאפשר לשלוח מזוודה אחת, על מנת שתוכלו לשלוח את התרופות לישראל כחוק וללא סיכון שהן יוחרמו בשדה התעופה מפאת נהלי ה- IATA.

דברים שמומלץ שיהיו אתכם בטורקיה – טלפון סלולרי, מחשב נייד וכל עיסוק אחר שיכול לספק לכם תעסוקה בשעות הפנאי במלון לאחר השתלת שיער בטורקיה. מומלץ לקחת מטריה קטנה בטרולי שלכם שתשמש אתכם להליכה ברחוב במידה ותצטרכו, על מנת להיות מוגנים בשמש מפני נזקים להשתלה.

סוגי השתלות שיער שאתם צפויים לעבור

לכל לקוח מתאימה השתלת שיער בטורקיה מסוג אחר. ההשתלה שלכם תעודכן בכרטיס הלקוח והודעה על כך תישלח אליכם מטעם הנציג הישראלי. האפשרויות כולן מבוססות על שיטות השתלה חדשות המבוססות על החלמה קלה ללא כאבים לטווח הארוך. בדרך כלל, אך עם יוצאים מן הכלל, במקרים בהם הדילול שלכם כולל מפרצים וקרחת בכתר, או מפרצים בלבד, תתאים שיטת ההשתלה FUE (קיבוץ יחידת זקיקים בעברית, ובאנגלית Follicular Unit Extraction), בה הזקיקים מוטמעים אחד לאחד, עם אפשרות לשדרג לטיפול Sapphire FUE בתשלום נוסף, עם מקדד מאבן ספיר, המאפשר ערוצים דקים ורבים יותר. במקרה בו הדילול אחיד לכל אורך המצח, ללא מפרצים, השיטה שתתאים בדרך כלל תהיה DHI (יישום ישיר, או Direct Hair Implementation) בה כל זקיק מושתל עם סיום קביעת הערוץ, כשהתהליך חוזר על עצמו באלפי זקיקים.

גמר ההשתלה וההתנהלות שלאחריה

בסיומה של השתלת שיער בטורקיה אתם תזכו לשיחה עם מנהל המרפאה שהינו רופא עור מוסמך עם התמחות בהשתלות, לצד המתווך הישראלי, לגבי הוראות התנהלות לתקופה הקרובה. הן כוללות שימוש בתרופות שתקבלו, אפשרות לרכוש ויטמינים למשך שנה, וכמובן אי יצירת מגע עם אור השמש, למעט בליווי מטריה וכובע כעבור שבועיים מההשתלה. חשוב מאד להירשם לטיפולי פלסמה כמו PRP או IPRF בישראל מדי 2-6 חודשים לשימור התוצאה ועיבוי הצמיחה.