השיטה החדשה בהשתלת שיער

השיטה החדשה נקראת FUE + DHI

שיטה זו ללא ספק עשתה מהפכה בעולם השתלת שיער, השיטה הפכה את הטיפול לפשוט (ביחס לשיטה הקודמת בצורה משמעותית ביותר).

הטיפול מתבצע תוך מספר שעות ללא כאבים מיוחדים, הטיפול מתבצע על ידי הוצאת שיערה, שיערה מהאזור התורם (בדרך כלל מחלקו האחורי של ראש המטופל).

לאחר הוצאת כמות הזקיקים הרצויה, משתילים את השיער, שיערה שיערה בחלק שאותו מעוניינים למלא בשיער, התהליך מתבצע בהרדמה מקומית של במקום התורם ובמקום הנתרם על מנת שהמטופל לא יחוש בטיפול.

השיטה החדשה בהשתלת שיער

שיער הוא מרכיב משמעותי בדימוי העצמי של גברים רבים.

גם בעידן שבו קרחת היא מראה נפוץ וגברים קירחים מככבים ברשימות הרווקים הנחשקים או הכוכבים הסקסיים, עדיין ישנה כמיהה לרעמה שופעת ולקו שיער בעל נוכחות מרשימה.

בהתאם השיטות השונות לביצוע השתלת שיער במקרים שבהם הטבע לוקח חלק נכבד מהשערות הולכות ומשתכללות באופן קבוע.

הרווח הוא כמובן כולו של הגברים, שיכולים להגיע לתוצאות טובות יותר, טבעיות יותר ומחמיאות יותר. בפרט כדאי להכיר את השיטה החדשנית ביותר בתחום, שיטת FUE+DHI.

שתלי שיער (תוך כדי טיפול השתלת שיער)

איך מתבצעת השתלת השיער בשיטת FUE+DHI?

כדי להבין מדוע FUE+DHI היא הטכניקה המתקדמת ביותר לביצוע השתלות שיער, כדאי קודם כל להכיר את שורשי השיטה.

כל השתלות השיער מבוססות על זקיקים של האדם עצמו.

בהתחלה בוצעו ההשתלות בשיטה שנקראה FUT:
הרופא היה חותך רצועה מעור הקרקפת, בחלק האחורי שלה ובמקום שבו יש שערות רבות, מפריד את הזקיקים מהעור ואז משתיל אותם באזורים הדלילים.

התוצאה הייתה בעייתית משום שאפשר היה להבחין בבירור שבוצעה השתלה ובנוסף ההחלמה הייתה ממושכת יחסית.

השלב הבא היה פיתוח שיטה טובה יותר בשם FUE, ראשי תיבות של הביטוי Follicular Unit Extraction (התרגום המקובל לעברית הוא חילוץ יחידת זקיקים).

גם בשיטה זו נשלפים זקיקים ממקום משופע בשיער ומועברים אל המקום שבו קו השיער נסוג.
אבל בהבדל משמעותי:
הזקיקים מוצאים מהמקום שלהם בלי לחתוך פיסת עור. כשלשיטה FUE הצטרפה גם מחט משוכללת, המאפשרת לבצע את התהליך בלי לגעת בשורשי השערות, טכניקה שנקראת Direct Hair Implantation, ובראשי תיבות DHI, התוצאות כבר הפכו למרשימות במיוחד.

היתרונות של שיטת השתלת השיער החדשנית

המהות של שיטת השתלת השיער החדשה FUE+DHI היא כאמור שימוש במחט מתקדמת במיוחד שנקראת Implantar – גם כדי לשלוף את הזקיקים ממקומם וגם כדי להחדיר אותם למקום החדש.

בהתאם ההבדל המשמעותי ביחס לשיטת FUE הוותיקה יותר הוא היעדר המגע של המחט בשורשי השערות. מאחר שכל מגע כזה, גם אם הוא עדין, מחליש את השורש ואת השערה, יש לשימוש במחט ה-Implantar מספר יתרונות כבדי משקל.

ראשית, יותר שערות נקלטות באזור ההשתלה. שערות שהשורשים שלהן נחלשו עלולות לנשור תוך זמן קצר, ואילו בשיטת FUE+DHI אין את הסכנה הזו.
והתוצאה היא מראה מלא יותר ומקסימום נפח.

יתרון שני הוא שזווית ההשתלה הופכת למדויקת ביותר האפשרית.

בזכות עובדה זו, יכול רופא מיומן להשתיל את הזקיקים בהתאמה מושלמת לכיווני הצמיחה הטבעיים בקרקפת. הרווח הוא גם שיער סמיך יותר וגם חיבור אידיאלי עם קו השיער הקיים.

עוד יתרון שכדאי לקחת בחשבון הוא האפשרות לחזור תוך זמן קצר לשגרה – בגלל שהפגיעה ברקמות בריאות ובנימי דם בקרקפת הינה מינימלית.

שינוי מושלם תוך זמן קצר

עם השיטה החדשה בהשתלת שיער, FUE+DHI, ועם המחט עתירת היתרונות, כבר תוך 8 חודשים קו השיער שלכם ייראה בדיוק כפי שאתם רוצים וחולמים שהוא ייראה.

השינוי בשיער מוביל לשינוי בדימוי העצמי ובביטחון העצמי, ובעצם החיים כולם משתפרים.

חשוב להדגיש כי נדרשת מיומנות גבוהה כדי להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהטכניקה המתקדמת.

רק רופא שכבר יישם בהצלחה את טכניקת ה-FUE+DHI אצל מטופלים רבים יודע קודם כל לתכנן נכון את התהליך, ולאחר מכן להוציא לפועל את התוכנית בדייקנות מרבית.

הניסיון נדרש גם בשלב שליפת הזקיקים, כך שכאמור לא תיגרם פגיעה לתאי עצב, לקולגן, נימי דם וכולי, גם בשלב השתלתם על-מנת ליצור מראה טבעי לחלוטין וכזה שיעניק לאדם את האפשרות להתבונן במראה ולהתמלא סיפוק.